6. Saknad Text

Här skulle text 6 av "The Great Raven Archives" av Dr. H.R.P. komma men på grund av mycket stränga ord och pålagor från författaren, Dr. H.R.P., kommer texten inte att publiceras. När jag frågade honom varför denna text inte fick publiceras så sa han att det berodde hans starka tro på att 66,67 % av text 6 (som jag kan avslöja skulle hetat "King Frog") var av så dålig kvalitet att han ville rädda sina få läsare från det. Dr. H.R.P. beskriver sin egna text i text 6 med dessa hårda ord:


"Text 6 är inte värd att läsas och kan endast göras rätta med hjälp av en liknelse. Text 6 borde ges som föda till ett pack synnerligen vildsinta och aggressiva hyenor och efter att denna text förtärts och behandlats i hyenorna borde ovan nämnda hyenor skjutas och deras kvarlevor brännas för att i framtiden bevara Jorden och Människan från sådana misstag som text 6."


- Dr. H.R.P.


En kort och en lång mening som verkligen beskriver författarens egna känslor för ett av sina misslyckade verk. Vad som var så dåligt i text 6 får vi aldrig veta utan vi kan endast spekulera vad som gick snett.

Istället för text 6 så ger Dr. H.R.P. oss text 7 som när jag läste verkligen gjorde mig excalterad för första gången på bra länge. Om text 6 vart hemsk och undermålig så är text 7 ett underbarn fött av Dr. H.R.P. under söndag natt, 03:38 enligt hans egna ord.


Här kommer då text 7 istället; läs och fröjda er.





H. Kostet


Förvaltare av Dr. H.R.P. "The Great Raven Archives"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0